איך להתנהג אחרי דייט עם גבר: עצות לכל המצבים

הדייט הראשון (או אולי לא הראשון) נגמר, ואישה שואלת את עצמה שאלה הגיונית: איך להתנהג אחרי דייט עם גבר בהמשך. התשובה תלויה בכמה דברים – איך נגמרה הפגישה, האם זו הייתה הראשונה או לא.
המלצות לנשים
איך להגדיל את הסיכויים שהיחסים יתפתחו אחרי דייט ראשון.
להיפרד בזמן הנכון. צריך לתפוס את הרגע שבו מרגישים שהנושאים לשיחה נגמרו והפאוזות הולכות ומתארכות. ככה לא תצטרכו להיפרד בשתיקה מביכה. הכי טוב כששניכם מבינים שיש עוד על מה לדבר. זה נותן לך ערובה שהגבר ירצה להיפגש שוב.
כדאי להגיד תודה. על הערב הנעים, על הטיול הטוב או על משהו אחר שזכור במיוחד מהערב הזה. ככה הגבר ירצה לחזור על הפגישה וינסה להפתיע את האישה שוב בצורה נעימה.
נשיקת פרידה. אם הגבר מצא חן ורוצים להמשיך איתו לתקשר ולפתח את הקשר – כדאי לאפשר לו נשיקה. בדייט ראשון זה ממש רומנטי. זה יראה לו שאת מחבבת אותו ויגדיל את הסיכויים לפגישה הבאה.
לא כדאי לתת יותר מדי. אל תעברי את הגבול ואל תסכימי לסקס בלי שום מחויבות (כי סקס אחרי דייט ראשון זה בכל מקרה סקס בלי מחויבות). ברוב המקרים גברים רואים כאלה נשים כקלות להשגה וקלות דעת. כמובן שבחיים יש יוצאים מהכלל, וסקס בדייט ראשון יכול עם הזמן להפוך לחתונה (כשמדובר באהבה, לא בהריון).
לא להידבק. לא כדאי להתקשר או לכתוב לו עוד באותו ערב. חשוב לתת לגבר זמן לעכל את מה שקרה ולהבין מה הוא מרגיש. כי לפעמים פשוט לא "נתפסת" – ואז שום תחבולות לא יעזרו. ואם כן באת לו טוב – הוא כבר יתקשר ויזמין שוב.

להיות סבלנית. יש קטגוריה של גברים לא החלטיים שקשה להם לעשות את הצעד הראשון אפילו אחרי דייט ראשון מוצלח. הם חושבים שהאישה לא נהנתה. במקרה כזה אפשר או לחכות (בסוף הוא יתגבר ויכתוב) או להיות ערמומית ולהזכיר את עצמך (לכתוב ששכחת משהו אצלו ושואלת אם יש לו את זה).
להיות אמיצה. למרות כל מה שנאמר, יש מצב שהאישה יכולה לכתוב או להתקשר ראשונה. פשוט לשאול מה שלומו או אפילו להזמין לדייט. אבל בשביל זה צריך קצת אומץ, כי יכול להיות גם סירוב (עם או בלי סיבה). אבל לפחות אחר כך לא תהיי עם אלף מחשבות למה הוא לא התבטא (לפעמים פשוט איבד או מחק בטעות את המספר, עבודה דחופה וכו').
על איך להתנהג בדייט עצמו עם גבר אפשר לקרוא בכתבה שלנו בהמשך הקישור.
אם הגבר לא מצא חן, מה עושים?
איך להתנהג אחרי דייט עם גבר שאין לך עניין להמשיך איתו? הכל תלוי מתי הבנת את זה.
אם במהלך הדייט עלה לך רגש חזק שאת לא רוצה להיפגש איתו שוב – צריך לסיים את הדייט בצורה הכי ניטרלית שאפשר:

- להוציא מכל ביטוי של חיבה: בלי נשיקות, בלי חיבוקים;
- בלי פלירט – זה עלול לתת תקווה שווא;
- להגיד בכנות שלא עלתה ניצוץ. יכול להיות שהוא הרגיש אותו דבר אבל לא העז לומר.
אם כבר בהתחלת הדייט ההתנהגות שלו נראית לך מוזרה או לא מתאימה לך – כדאי לעצור הכל ולא לחכות לסוף הערב. נשים נחושות יכולות פשוט להגיד לו את זה בכנות ולפרד יפה.
למי שפחות נחושות יש המון תירוצים:
- התחושה פתאום הרעה (כאב ראש, כאב גב);
- עניין דחוף שצץ פתאום (שכחתי לכבות את הקומקום, נראה לי לא סגרתי את הדלת וכו');
- תוכנית "בריחה" שסוכמה מראש עם חברה. היא מתקשרת באמצע הערב ואומרת מה שבא לה, ואת אחר כך ממציאה סיבה דחופה ללכת (חברה בצרה, אצל אמא פרצה צנרת, צריך לעזור לנקות);
- אפשר מראש להגיד לו שאולי תצטרכי לעזוב פתאום (אמא אמורה להתקשר, חברה יכולה לבקש להאכיל את החתול) ותוך כדי הערב להחליט אם לברוח או שהכל בסדר.

קורה שהערב עבר טוב אבל האישה לא בטוחה אם הגבר מצא חן או לא. אז היא יכולה להחליט אחרי כמה זמן. אם למחרת הוא מתקשר ומזמין לפגישה הבאה – עדיף להגיד בכנות שאין רצון להמשיך. אחרת, אם תמיד תגידי שאת עסוקה, זה עלול לגרום לו להרגיש מבולבל ומשונה.