טעויות נשיות שיכולות להרוס יחסים

אף אחד לא סתם אומר שכדי לבנות יחסים טובים צריך מאמץ משני הצדדים. וגם כדי להרוס אותם – צריך ששניהם יעשו את זה. אי אפשר להאשים רק אותו או רק אותה. גם גברים וגם נשים עושות טעויות שמאפיינות במיוחד את המין שלהן, ויכולות לקבור אפילו את היחסים הכי חזקים. בואו נדבר על הטעויות של הבנות היפות שיכולות לגרום לבחור שלכן לברוח.
לפקד ולשלוט
לצערנו, בעולם של היום הרבה נשים חייבות לדאוג לעצמן לבד. לעיתים קרובות העצמאות הזאת בשילוב עם שאפתנות הופכת אותן לכרישי עסקים אמיתיים שמוכנות ללכת "על הראש" של כולם כדי להשיג את המטרה.
ברור שהאישה הזאת מצליחה, יש לה עשרות ואפילו מאות עובדים. אבל דווקא ההצלחה הזאת לעיתים קרובות מונעת ממנה להיות מאושרת בחיים האישיים. ההרגל לפקד ולשלוט בעבודה עובר גם ליחסים. הגבר שחי לצידה פשוט לא מקבל זכות לדעה משלו. צעד ימינה, צעד שמאלה – ירי.
בנות יקרות, אל תשכחו שגברים מטבעם הם מגנים ומפרנסים, מנהיגים במשפחה. גם אם הבחור שלכן פחות מצליח כספית – אל תיקחו ממנו את הזכות לקבל החלטות חשובות ביחסים. אחרת אתן פשוט מסתכנות לאבד אותו.
אני אעשה הכל לבד
הטעות הזאת דומה לקודמת. לרוב היא קורית אצל בנות שגדלו במשפחה חד-הורית. הן ראו איך אמא מסתדרת עם הכל לבד וגם הן התרגלו לעשות הכל בעצמן (ולפעמים הן חושבות שהן אפילו רוצות). עם הזמן זה מוביל למצב שהן לא נותנות לגבר לעשות שום דבר – לתקן שרפרף, לתלות מדף, להוציא שטיח או להכין ארוחת ערב. הן בטוחות שהוא יעשה את זה הרבה יותר גרוע.
בהתחלה הגבר עוד יכול לסבול את זה. אבל בשלב מסוים זה ימאס עליו והוא פשוט לא יוכל להרגיש כמו יצור חסר יכולת. סוף היחסים יהיה בלתי נמנע.
אני אשנה אותו
לפעמים אישה פוגשת את הגבר של חלומותיה, לא מאבדת לגמרי את הראש מהאהבה, אבל כן רואה כמה חסרונות. ובכל זאת היא נכנסת ליחסים בטוחה שהיא תצליח לשנות את ההרגלים שלו.

אז תשמעו טוב, בנות – זה לא יקרה. גם אם בתחילת תקופת ה"סוכריות ופרחים" הוא יעמיד פנים שהחברים/כדורגל/בורסה/אמא שלו לא מעניינים אותו – זה לא יימשך הרבה זמן. וזה לא אומר שהוא שיקר. פשוט בהתחלה האהבה הטרייה גרמה לו לבלות כל רגע לידך. אחר כך, כשההתרגשות תרד – הוא יחזור בדיוק לאותו אורח חיים.
פה פשוט צריך להשלים עם העובדה שאנחנו נכנסים ליחסים כבר בוגרים ומעוצבים. גיל חינוך עבר.
אני אסבול הכל
הרבה פעמים אישה מעריכה את עצמה נמוך מדי. דווקא זה דוחף אותה לעשות דברים לא חכמים. למשל, היא מתאהבת בגבר שהוא רחוק מלהיות מושלם, מתמסרת לכל הגחמות שלו, סובלת חוסר כבוד ואפילו עלבונות.
היא לא מסוגלת להביע את דעתה, זורקת את עצמה לרגליים שלו בצורה שמבחוץ נראית פשוט משפילה. כל האשמה כאן היא הפחד להישאר לבד.
דווקא הפחד הזה גורם לה לסבול הכל. אבל היא לא מבינה דבר אחד – יחסים זה לא רק אהבה, זה גם כבוד הדדי. ואף גבר לא יכבד אישה שלא מכבדת את עצמה.
הוא עושה הכל לא נכון
כל בני האדם ביחסים פועלים לפי התוכנה שטבעה בנו הטבע. לכן גבר, שהוא "המפרנס", מצפה לראות לידו את "שומרת האש" – אישה שתיתן לו גב חזק. בשבילה הוא יהיה מוכן לעשות הכל.
לכל אדם יש זכות לטעות. אם הגבר טועה – האישה לא צריכה להתחיל "לנסר" אותו 24/7. חשוב לתמוך, לעודד, לתת עצה, להיות לצידו בכל מצב ולה вселя בו ביטחון.
התמיכה הזאת תיתן לו כנפיים, והוא לא רק יעריך את זה – הוא יחזיר לך פי מאה.
כמובן שכל זוגיות היא שונה, בדיוק כמו כל אדם. כולנו עושים טעויות – זה לא נורא.

חשוב פשוט לראות אותן בזמן ולתקן. אז אפשר לבנות יחסים חזקים, יציבים וארוכי טווח.