למה נשים נשארות חופשיות: יתרונות וחסרונות של חיים לבד

בטבע ככה זה אמור להיות שלכל אדם תהיה זוגיות. אבל בימינו רואים יותר ויותר נשים שחיות בלי בן זוג קבוע. אם מדובר בגיל 20 – אף אחד לא מתייחס. אבל כשאישה מתקרבת ל-40 ולא הייתה אפילו פעם אחת ביחסים רציניים, החברה מגיבה בצורה מוזרה. חברות לעבודה, שכנים, קרובי משפחה וחברים כל הזמן שואלים "למה את לא נשואה ואפילו אין לך חבר?". בעצם הכל תלוי באופי, בהרגלים ובהעדפות של האישה.

יתרונות של חיים לבד

החברה חיה בסטריאוטיפים. היא מתייחסת בחשדנות לאישה בלי בן זוג, ויש כאלה שממש רואים בה "מצורעת". אם הבחורה אומרת שהיא יותר טוב לה לבד, נשים נשואות חושבות שהיא משקרת לעצמה ולעולם. אבל לאמתו של דבר, בחיים לבד יש המון יתרונות.

  1. את שולטת בזמן שלך כמו שבא לך. לא צריך להתאים את עצמך ללוח הזמנים של בן הזוג. רוצה ללכת לקולנוע? הולכת. מתחשק לך לשבת עם החברות בקראוקה? את שרה כמה שבא לך ואף אחד לא מציק עם טלפונים "מתי את חוזרת?". לא צריך ללכת על קצות האצבעות בבית כדי לא להעיר את היקיר.
  2. את יכולה לנסוע ולטייל לאן שבא לך ופשוט ליהנות. בדרך כלל גברים לא ממש אוהבים טיולים. חצי מהדרך הם מתלוננים, ובשאר הזמן שואלים "מתי חוזרים הביתה?". בלי בן זוג אפשר להירגע לגמרי בדרך ובחופשה.

  1. מבשלים הרבה פחות. גברים אוכלים כמו חזירים. מה שהם קוראים "קצת" זה חצי סיר פירוז'קי, ואישה יכולה להסתפק בשניים ולהיות שבעה. כשאת לבד – מכינים מנה אחת, וגם כלים לשטוף הרבה פחות.
  2. אפשר לישון פרושה על כל המיטה ולא לחלוק שמיכה עם אף אחד. אף אחד לא נוחר באוזן ולא מתהפך לידך. ויש גברים שמזיעים כמו משוגעים בלילה. לא בא לך להירדם במיטה יבשה ולהתעורר כאילו מזרן מים התפוצץ.
  3. לחיות עם גבר זה אומר במידה מסוימת להשתנות, להתאים את עצמך, לוותר על דברים. לא כל אישה רוצה לשנות את ההרגלים והטעמים שלה. ובנוסף, נישואים זה אוטומטית גם משפחה שלו – חמות, גיסים וכו'. לא תמיד קל להסתדר עם אנשים זרים ולהרגיש אותם כמשפחה.
  4. נערות ליווי במרכז
  5. אם אישה לבד – היא עובדת. מבחינה כספית הרבה יותר כדאי לחיות לבד. לגבר תמיד צריך כסף לחלקי חילוף לאוטו, ישיבה עם החבר'ה, סיגריות, גרביים ועוד המון דברים. הוא יכול להוציא מהמשכורת שלו, אבל אז לא נשאר כסף לקניות – וזה נופל על האישה, וזה עולה פי שניים.

אלה רק חלק מהיתרונות. את יכולה לעשות שיפוץ בבית בדיוק כמו שבא לך בלי לשמוע "הצבע הזה לא בא לי". גם אם בלי יד גברית קשה – יש המון חברות שנותנות שירותים. שילמת, הם עשו, ואף אחד לא חייב לאף אחד.

חסרונות של חיים לבד

הרבה נשים אומרות שהן "בעקרון" לא רוצות להינשא. הן מנסות לשכנע את עצמן. אבל כל אחת, גם אם רק פעם אחת, חלמה ללכת בשמלת כלה עם צעיף מוסיקה של מנדלסון. ואלה שכן היו נשואות והתאכזבו – באמת כבר לא רוצות שום הצעה.

  1. בערבי חורף קרים בא לך להתחמם בחיבוק של גבר, ובסוף מסתפקת בשמיכה.
  2. היעדר סקס זה החיסרון הכי גדול. הימנעות ארוכה גורמת לבעיות גינקולוגיות ונפשיות.
  3. אין עם מי לדבר על היום שעבר ולשתף חוויות. אצל חלק זה יוצר תחושת חוסר שלמות.

  1. כשאת חולה אין מי שיכין תה עם לימון. ואם צריך לתקן משהו – צריך לחפש שירותים שעות.
  2. אם המשכורת קטנה – לפעמים לא מספיק אפילו לחשבונות, לקניות או לרהיטים חדשים, שלא לדבר על שמלות יקרות.
  3. אין לידך כתף גברית חזקה שאפשר להישען עליה ברגעים קשים. ואין מי שיגן עלייך – אישה לבד הרבה יותר פגיעה.

אם אישה מתעסקת יותר מדי בחיים לבד שלה ומתחילים לצוץ לה קומפלקסים – שתסתכל על כמה נשים נשואות. יש כאלה שגם עם בעל חוקי חיות כמו רווקות. הן פרועות, תמיד עסוקות בילדים, תקועות ליד הכיריים ועם מבט ריק. בדיוק הן אלה שמדברות על "מסכנות הרווקות" אבל בלב מקנאות בהן. אז המסקנה פשוטה – אל תקשיבי להן, ותחיי לפי מה שהלב אומר לך.